YUKON ARCTIC ULTRA - sobota 25. dubna od 19h, Sokolovna VRÁT

25.04.2015 19:00

Dokument a vyprávění  Jana Venci FRANCKEHO o jednom z nejextrémnějším a nejstudenějším ultra maratonů na světě.

Trasu dlouhou 700 km musí závodníci urazit za 13 dní, což se podařilo 10 lidem z 31 na startu. Jan Francke závod ukončil po 500 km kvůli problémům s achilovkou. Část závodu ho doprovázela jeho žena Petra. Ta ze závodu odstoupila, protože ji začaly trápit kyčle. 

Během svého putování se potýkali i s mínus 50 stupni. "Zažil jsem také stavy euforie, kdy jsem se kochal krásou Yukonu a užíval si se slzou v oku monumentální momenty. A zažil jsem také úplné dno, na které jsem ještě nikdy dřív nedosáhl. Viděl jsem polární záři i tu nejjasnější noční oblohu," shrnuje své zážitky Honza.

Vstupné 50Kč. Občerstvení zajištěno.



Zpět